Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.

GYIK

Hogyan fizethetek az áruházban?
Webáruházunkban online bankkártyával (OTP Simple), banki előre utalással vagy utánvéttel is fizethetsz. Csomagautomatás kézbesítés esetén az utánvét fizetése csak bankkártyával lehetséges az automatánál.

Biztonságban vannak az oldalon megadott adataim?
Személyes adataidat biztonságosan, a jogszabályoknak megfelelően kezeljük és nem szolgáltatjuk ki illetéktelenül harmadik félnek. Nem fogunk kéretlen üzenetekkel bombázni és bármilyen kommunikációs csatornáról bármikor leiratkozhatsz, ha szeretnél.

Mely országokból adhatok le rendelést?
Jelenleg csak Magyarország területére vállalunk kiszállítást.

Mennyibe kerül a szállítás és mennyi ideig tart?
A szállítási díjakról és az időtartalomról a Fizetés és szállítás oldalunkon tájékozódhatsz.

Merre jár a csomagom?
Miután leadtad rendelésed webáruházunkban, mi emailben fogunk tájékoztatni a rendelésed állapotáról és szintén emailben fogjuk elküldeni Neked a nyomkövetési számodat.

Nem érkezett meg a csomagom!
Ellenőrizd, hogy kaptál-e tőlünk megerősítő levelet rendelésedről és a kiszállításról. Ha nem találod, akkor lehet, hogy a spam mappába került vagy nem sikerült helyesen leadnod a rendelésed. Ha megvan a levél, akkor keresd meg benne a rendelésed azonosítóját. Vedd fel velünk a kapcsolatot és hivatkozz a rendelésed azonosítójára!

Az oldal tetejére